Vrijdag 4 februari 2011

 

Vandaag weer verder.....

De luchttunnels voor worden kaal gemaakt en behandeld met RX5.

 

 

 

 

Een en ander klaar voor de behandeling met RX-5.

 

 

 

 

 

De plaatjes die aan de binnenzijde van de inliggende klinken komen zijn gestraald en worden gepassiveerd.

 

 

Houder van de ruitenwisserreservoir  is gestraald en wordt ook gepassiveerd.

 

 

 

De veerbeugels van de voorportieren worden gestraald en gepassiveerd.

 

 

We gaan verder met de ophanging van de versnellingsbak.

 

Er worden nieuwe rubbers geplaatst voor de traverse.

 

Beide steunen die aan de voorste remklauwen worden gemonteerd.

 

Een overzichtje van de onderdelen.

 

 

 

 

Rubber wordt op zijn plaats gebracht.

 

en het andere rubber ook.......

 

Een en ander voorlopig gemonteerd, moeren worden vast gezet als de motor in het chassis is geplaatrst.

 

Een overzicht van de voorste traverse.

 

De motorsteunen worden gemonteerd, we hebben zelf een afstandhouder gemaakt die de afstand heeft van 91mm ( conform werkplaatshandboek) .

 

De steunen worden belast gemeten, hier verkregen door een houten constructie onder de steunen te plaatsen.

 

 

 

Hoe het meten in zijn werk gaat.

 

 

Minder goed nieuws: bij de revisieset is het tapeind beschadigd. Hierdoor kan de moer niet worden vastgezet.

Motorsteun zal dus weer retour moeten naar de leverancier.

 

Volgende keer weer verder.