Donderdag 4 augustus 2011

 

We gaan weer verder....

 

De houders, om de achterschermen op veilige afstand van de bumper te houden, zijn weer gespoten en voorzien van nieuwe rubbers. 

 

Alles zit weer op zijn plek.

 

De oude metalen nummerplaathouder aan de voorzijde is behoorlijk opgevreten door het roestduiveltje.

Dit exemplaar wordt vervangen door een polyester onderdeel.

 

Het onderste rubber wordt ook vervangen door een nieuw exemplaar.

 

Een kijkje op de nieuwe nummerplaathouder.

We gaan verder met de ophangpunten van het spatbord aan het gedeelte bij de keienbak en bumper.

 

Op deze plek moet de polyester worden vastgemaakt.

 

Een en ader bevestigd met rvs boutjes en moeren.

 

Een kijkje aan de binnenzijde.

 

En de linkerzijde ...........................................

 

 

De hoogte ten opzichte van de motorkap is ook nog enigszins te verstellen.

Hiermee kan je het spatbord nog mooi iets fijnstellen ten opzichte van de motorkap. Een en ander wordt

via een boutje vastgezet.

 

Aan de linkerzijde houdt een griptang de plaatjes tegen elkaar gedrukt.

Vervolgens een gaatje boren en alles zit weer perfect.

 

 

 

Voor het spuitwerk worden alle metalen onderdelen weer verwijderd van de spatborden.

 

 

De dakantenne wordt bevestigd.

 

De rvs strips aan de voorzijde zijn allemaal gepolijst en worden voorlopig geplaatst om te kijken of de antenne nergens tegen aan zal komen.

 

De antenne zit in het midden van het dak.

 

Hier de twee gaatjes in het polyester dak, het linker gaatje op de foto is om de voet te borgen.

 

De belettering op de kofferdeksel wordt aangebracht.

 

Even een malletje gemaakt op een stuk karton.

 

De pennetjes zitten niet allemaal op dezelfde hoogte.

 

Het malletje wordt aangebracht op de kofferklep, er kan worden geboord.

 

Na het aanbrengen van de gaatjes kunnen de letters en cijfers even proefdraaien.

 

De achterste knipperlichten verkrijgen een massa vanuit de binnenzijde van het chassis.

Dit is afwijkend, echter mijn voorkeur gaat uit nar deze montage.

 

De massa aan de rechterzijde komt op een punt samen, gelijk met de massa van de achteruitverwarming.

Volgende keer weer verder.