Maandag 26 december 2011

We gaan weer verder....

 

Het sluitmechanisme was afwijkend ten opzichte van de rechterzijde. Het gat voor de kabel was groter, zodat de kabel met eindsluiting

niet correct aangesloten kon worden.

 

Uiteindelijk gat dichtgelast.

 

En nieuw gat geboord met de correcte afmetingen.

 

Aanblik van het sluitmechanisme.

 

Het sluitmechanisme wordt gemonteerd.

 

 

 

De luchtslangen liggen klaar voor montage.

 

Het linker voorscherm is weer op zijn plaats gebracht.

 

Trekkabel is wederom gemonteerd.

 

Luchtslang zit weer op de aanjager.

 

Bekabeling kan weer worden aangesloten.

 

Aarde weer aan het chassis bevestigd.

 

Kabeltje met de grijze mof komt op de remblokken voor signalering remblokslijtage.

 

Luchtslang wordt weer vastgemaakt aan de luchthapper aan de voorzijde.

 

Sluitmechanisme is voorzien van een hoeveelheid keramisch smeermiddel.

 

De bedrading van de claxons kan worden aangesloten.

 

De claxons zijn in zijn geheel gereviseerd.

 

 

 

 

 

En weer op hun plekje in het vooronder.

 

Een zelfgemaakt stukje bekabeling voor de remblokken.

 

 

Aangesloten op de rechterzijde.

 

En de linkerzijde......

 

Overzichtje van de bekabeling.

 

En weer aangesloten.

 

Volgende keer weer verder.