Zaterdag  24 december 2011

We gaan weer verder....

 

Trekkabel aan de rechterzijde zat verkeerd gemonteerd, alles omgedraaid en het zit weer netjes op zijn plek.

 

Voor de zekerheid nog de correcte afbeeldingen voor de montage van de trekkabel.

 

 

 

 

 

Het sluitmechanisme wordt nog extra in de keramische vetspray gezet.

 

We gaan verder met de luchtslangen voor de ventilatie. De onderkant is al voorzien van een gedeelte waar geen schuimisolatie is aangebracht.

Hierdoor schuift de slang makkelijk over het metalen gedeelte bij de voorbumper.

 

De twee gedeelten zijn in elkaar geschoven.

 

De overgang van de dikke naar de dunne slang.

 

Het rubber gedeelte (met haakjes) waarmee de slang wordt vastgezet was helaas vergaan en uitgedroogd.

Aan de bovenzijde is een vervangend stuk gemaakt.

 

Montage van de slang aan de uitmonding bij de voorbumper.

 

Het gedeelte van de slang gaat verder door het voorscherm.

 

Halverwege het voorscherm.

 

Het gedeelte bij het schutbord.

 

 

 

Er is ook een nieuw ruitensproeierreservoir aangeschaft, het gat voor de slang wordt afgedicht met een rubbertje.

Hier kan de slang makkelijk door naar binnen worden gevoerd.

 

De slang wordt aangesloten op het pompje.

 

Het totaal overzicht.

 

 

 

We gaan verder met het linker voorscherm.

 

Nieuwe bedrading.

 

Het knipperlicht wordt gemonteerd, het blauwe plakband is voor het aftekenen van de gaatjes voor de montage.

 

 

 

Een en ander gemonteerd.

 

Bedrading van de voorkant wordt aangesloten, de contacten worden dun ingesmeerd met vaseline.

 

Een kijkje in het vooronder.

 

Op het polyester scherm moet nog een gat worden geboord voor de doorvoer van de bekabeling.

 

 

Rubber is in het gat aangebracht.

 

 

Bekabeling is doorgevoerd.

 

Het sluitmechanisme wordt wederom gemonteerd.

 

Het (onderste)  gat voor de doorvoer van de kabel is te groot, volgende keer wordt deze iets dichtgelast en voorzien van het juiste diameter gat.

 

De veiligheidspal wordt gemonteerd.

 

 

 

We gaan verder met het trekmechanisme aan de linkerzijde. Het rubbertje bij het schutbord is aangebracht.

 

Het voorste rubber is tevens aangebracht.

 

Trekkabels is op zijn plek aangebracht.

 

Doorvoer onder de accubak door.

 

 

Volgende keer weer verder.