Vrijdag 18 maart 2011

 

We gaan weer verder....

 

Ik kreeg de stand van de stuurstang niet echt lekker, uiteindelijk maat een stukje gereedschap gekocht.


 

Hiermee is de zaak wat makkelijker ui te lijnen.

 

De hulpstuurstangen worden vatgezet aan de stuurstangen,

 

Hieronder de rechterzijde....

 

En de linkerzijde.

 

We gaan verder met de hydrauliek-leidingen van de voorremmen. 

 

Van dat sleutelen hou je altijd wat schrammen over.

 

De leiding van de rechterzijde.

 

Een stukje spaghetti van de linker- en de rechterzijde. 

 

En deze komen uiteindelijk in het T-stuk bij elkaar. 

 

Een aanzichtje van de voorzijde.

 

We gaan verder met het monteren van de radiateur, hieronder de combinatie van onderdelen vanaf de waterpomp tot aan de onderzijde van de radiateur.

 

De kap van de radiateur is weer helemaal ontvet en klaar voor montage.

 

Even proef-zitten voor de nieuwe 3-rijen radiateur.

 

De onderdelen waarmee de radiateur wordt bevestigd.... een en ander wordt gestraald en opnieuw gespoten.

 

Weer in de primer en klaar voor de lak.

 

 

In de tussentijd gaan we verder het monteren van de metalen pijp. 

 

Het past net allemaal tussen de voet van de dynamo .

 

 

 

De onderste rubbers van de radiateur worden vervangen.

 

Alles ligt te drogen, we gaan verder met het dak. Er wordt een rubber profiel aangebracht.

 

Een aanzicht van het rubberen profiel.

 

Het rubber is geheel in de kit gezet, mede om mogelijke lekkage te voorkomen.

 

Nu de rubber rand is aangebracht gaan we nog wat restklusjes oppakken.

De tankvlotter moet nog worden voorzien van een pakking tussen de tank en vlotter zelf.

 

De rubber pakking (ring) is goed te zien.

 

Een en ander afgemonteerd.

 

Alvast de aarddraad al aangesloten en afgemonteerd.

Aan de onderzijde van de tank is het aftappunt weer aangebracht ( inclusief ring).

 

Aan de andere zijde  (linksonder) is de moer ook weer aangebracht.

Binnenkort weer benzine in de tank.

 

Volgende keer weer verder.